Ny utfordring på kjøkkenet!

Jammen fikk jeg oppskrift på den gode kyllingssuppen som min sønn hadde smakt på skolen. Så i dag skal jeg i gang med hjemmelaget kyllingssuppen fra bunnen av, og hjemmelaget focaccia brød! Dette blir spennende, og jeg har ingredienser på kjøkkenbenken som aldri jeg har brukt før! Dette blir faktisk ganske spennende for meg! Blir gøy å se om det blir vellykket! Må nesten ta utfordringen når tenåringen ønsker å teste mammas kjøkkenferdigheter enda en gang! Vi er litt matleie alle sammen, sp kjekt hvis dette kan bli en ny middagsfavoritt.  Med både cayanepepper og karri som krydder tror jeg nok det vil rive litt av denne suppen! 

Jeg er veldig glad i focaccia brød, men jeg har aldri laget det selv noengang. Nå satser jeg på at mine bakeferdigheter får nye bruksområder. Dette er gøy! Hvis det blir bra, så kommer oppskrifter i ett senere innlegg! Nå inntar jeg kjøkkenet, og tar utfordringen på strak arm!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg