Fascinert av sjakk, men fullstendig sjakk matt😜

Jeg har sovet lite i natt. Jeg ble sittende oppe i natt. Og av alle ting så var det sjakk som holdt meg våken! Jeg dom ikke har peiling overhodet på hva de gjør når det spilles sjakk! På en forunderlig måte klarte kommentatorene det til å bli fascinerende selv for en som meg! Jeg blir alltid taperen i spill, og er elendig på strategi spill. Jeg kan ikke reglene i sjakk i det hele tatt. Men det var noe som fenget min hjerne. Måten de sitter der rett mot hverandre, bruker psykologisk spill, og en solid hjerneaktivitet hos begge spillerne. Der ble utrolig nok spennende selv for meg. 

Det ble norsk seier! Hurra! Og endelig kom smilet frem hos han Magnus! Han ser då fryktelig mutt og sur ut mesteparten av tiden! Så det var godt å se ham smile litt! Jeg sovna som en stein etterpå! Tror hjernen min trengte en hvil etter å ha forsøkt intenst å skjønne hva som foregikk på tv😜

Nå skal jeg bevilge meg en svært bedagelig og rolig morgen. I formiddag er det klart for ny trening med Revmatikerforeningen og Irene Skuland Reilev i Spreg trening! Det blir gøy! Ha en strålende torsdag !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg