Siste innspurt 😜

Da er fredagen endelig her, og jeg er straks klar til ukens siste treningsøkt her hjemme! Blir muligens gåtur i løpet av helgen også, da jeg nok trenger litt frisk luft! Jeg har vært flink denne uken også, så i dag er det 5. Treningsøkten denne ulen! Det er jeg veldig fornøyd med å ha gjennomført to uker på rad! Kroppen reagerer positivt på treningen. Da er det gøy å holde på!

Jeg har også terapitime i formiddag. Det skal bli godt å gå pratet om endel vanskelige utfordringer de siste ukene. Det er så godt å ha et sted hvor jeg virkelig kan få tømt ut av meg. Det er som dere vet masse forskjellige ting som jeg må jobbe med. Og jeg liker å få pratet, og å forstå meg selv litt bedre. Å gå i terapi har blitt et viktig verktøy for meg. Det anbefaler jeg gladelig til andre mennesker som har utfordringer i livet. 

Det skal bli veldig deilig å få min kjære hjem i dag! Jeg savner ham veldig , så det er alltid deilig å få ham hjem til oss. Da blir det fredagstacoen, og en rolig kveld i stuen. Håper dere alle sammen får en flott fredag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg