Når bloggen spiser min energi!

Jeg har nå hatt bloggen i ni måneder. Det har vært kjekt, hardt og spennende. Bloggen har vært en god måte å kommunisere ut tanker og følelser. Jeg må ærlig innrømme at det i den siste tiden har vært litt lite gnist i forhold til bloggen min. Den har på en måte spist min energi istedenfor å gi meg energi. Jeg oppdaterer jo bloggen hver eneste dag. Jeg må nok si at det har blitt litt for mye. Jeg har gått lei, og det viser på innleggene mine. 

Jeg vil skrive når jeg føler for det. Jeg orker ikke å oppdatere kun fordi jeg tror at det behøves. For de som vil lese bloggen min, tror jeg forstår at jeg må roe ned litt. Jeg kommer til å ha bloggen. Men jeg kommer til å prioritere annerledes fremover. Jeg håper at dere følger meg videre . Noen dager blir det flere innlegg , andre dager ikke. Føles godt å få sagt dette. Jeg har lyst til å kjenne glede over å blogge , ikke plikt.

Så da håper jeg på at skrivelysten kommer tilbake til meg. Og at dere vil lese de innleggene som kommer! Ha en flott søndag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg