Førstehjelpskurs😜

I dag er jeg med på førstehjelpskurs i forbindelse med arbeidsavklaring prosessen som jeg er midt inni. Hele dagen på skolebenken er desidert ikke det jeg foretrekker, men må man så må man. Jeg har aldri vært særlig glad i slike kurs. Men det er jo viktig lærdom.  Så det blir nok litt av hvert i dag. 

Jeg satser på å komme meg gjennom dagen på best mulig måte. Men har ikke særlig lyst til å havne oppi slike hendelser privat. Det er flott at der finnes frivillige hjelpemannskap rundt omkring oss. De bruker av sin tid og energi for å redde oss dersom det behøves. Det er en flott egenskap å ville hjelpe andre. 

Jeg er skikkelig pinglete, og gruer meg til de praktiske øvelsene på slutten av dagen. Men øvelse gjør oss i stand til å hjelpe andre! Ha en fin dag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg