Glede i de gylne øyeblikkene..

Livet mitt har blitt ganske forandret de siste årene. Dagene kan være både lange og mørke. Men nå har jeg blitt mye flinkere til å glede meg over de gylne øyeblikkene som stadig dukker opp. Jeg blir kjempeglad når eldsteprinsen vil lage middag til oss. Jeg blir rørt og glad når jeg blir invitert med på kafé . Jeg har fått trent, og føler meg bra i kroppen. Det blir jeg glad av. Jeg blir glad når ungene kommer hjem med ting de har laget til jul. Jeg blir stolt hver gang jeg har heklet ferdig en duk eller brikke. Mestring gjør meg glad. Det er viktig å kjenne på glede innimellom alt dét tunge.

Jeg glemmer litt for fort hvor mye bra som skjer rundt meg. Det blir mye tungsinn i perioder. Jeg innrømmer det. Men gamle minner og traumer, langvarig press på kropp og sjel har satt dype spor. Heldigvis klarer jeg å komme meg fremover. Gledene som kommer på veien er viktige faktorer som skal hjelpe meg videre. Nå gleder jeg meg utrolig mye til en kafetur som jeg ble invitert til i dag! Det gjorde meg veldig glad! Ha en flott dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg