Innholdsrik formiddag😜

I dag skulle jeg være med på siste utendørs Spreg trening før jul! Det er lenge siden sist, så jeg gledet meg veldig til å delta. Typisk med sur vind og regnvær i mørket! Men jammen var vi en fin liten gjeng som trente sammen! Så bar det hjem til en kjapp dusj og litt mat. Jeg har pakket inn julegaver. Så dro jeg opp til tidligere kollegaer i Frøysland barnehage. Koselig å drøse litt med dem i pausen deres! Veldig koselig å møte alle sammen igjen. 

Nå har begge prinsene mine kommet hjem, og endelig er det juleferie for oss! Så deilig å ha kommet så langt! Halve skoleåret er gjennomført. Det går virkelig fort unna! Nå skal vi kose oss, og etterhvert vil skuldrene senke seg! Det er alltid deilig når ferien starter. De fortjener å få ha ferie nå. Jeg satser på noen fine dager sammen! Håper dere har en flott onsdag!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg