Gratulerer med dagen, far❤

I dag på lille julaften har min far bursdag. Jeg minnes alle de gangene vi samlet absolutt hele slekten for stort familieselskap. Mor stresset i flere dager, og vi koste oss med masse god julemat, frukt og kaker sammen med hele slekten. Det var alltid masse liv og heftige diskusjoner. For oss var det da vi fikk møte mange søskenbarn og tanter og onkle. De kom fra Stavanger , Bryne og noen ganger kom onkel og tante fra Flekkerøya. Mor var alltid utslitt. Men ville likevel gjennomføre tradisjonen i mange år.

Nå har vi ikke store selskap lenger. Men de nærmeste samlet seg alltid hos mor og far lille julaften. I fjor ble jeg hjemme i Mandal. Det var vanskelig på lille julaften i fjor. I år er jeg kommet meg til Egersund , og gleder meg til å feire min kjære far i kveld. Foreldre er viktig. Vi er ikke alltid enige om alt. Men kjærligheten er dyp og ekte. Jeg er glad for at jeg får være med å feire ham litt med mine søsken og våre barn.

Så gratulerer så mye med dagen, kjære Far! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg