Bloggen blir annerledes enn tidligere!

Kjære alle sammen!

Å skrive blogg er utfordrende og spennende. Det kan til tider være svært krevende, og slitsomt. Jeg har brukt bloggen min til terapi- Det har vært en god måte å komme videre på. Nå føler jeg at det er på tide med en liten endring. Jeg vil gjerne fortsette med bloggen min. Men jeg må få den lysere. Jeg må finne en middelvei som viser mitt hverdagsliv samtidig som at jeg får ut mine tanker og følelser. Det blir ingen rosablogg. Men den vil inneholde mer hverdagslige hendelser. Forhåpentligvis vil dere også sette pris på å se at det går bedre med meg enn før. Mørke dager og perioder vil komme underveis. Men jeg føler for å forandre litt på innholdet som jeg gir dere.

Jeg har tenkt masse på bloggen i det siste. Jeg har vært veldig nære med å legge den helt ned. For jeg mistet gleden ved å skrive. Det ble plutselig slik at jeg satte altfor harde krav til meg selv. Jeg ble veldig opphengt i å måtte poste flere innlegg hver eneste dag. Det ble for mye for meg. jeg takler ikke et slikt press for tiden. Derfor tok jeg en liten tenkepause, og har kun skrevet litt her på bloggen underveis. Å dele med dere skal være en kjekk ting. Noe som jeg skal ha lyst til å gjøre. Så derfor gjør jeg denne endringen nå. Bloggen blir fortsatt helt ekte, uten filter. Slik er jeg, og slik vil jeg alltid være. Jeg kommer til å skrive om det som opptar meg, og som interesserer meg.

Jammen har disse månedene med bloggen vært lærerike. Jeg har lært ufattelig masse om meg selv. Når jeg leser innleggene mine, merker jeg at jeg klarer å sette brikkene mer på plass i mitt eget puslespill. Det har vært veldig viktig for meg. Nå ser jeg frem til å ha en blogg som kan vise dere at det går fremover med meg. Livet er sannelig ikke så verst når man klarer å sette pris på de små forbedringene som dukker opp underveis. Jeg håper dere velger å være med meg videre på min reise gjennom livet!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg