Kroppen gir meg juling…

Jeg innvilget meg selv fem dager treningsfri i julen. Det var tydeligvis ikke lurt. For etter treningsturen min i dag har kroppen gitt meg juling så det holder. Restitusjon av en revmatisk syk kropp er til tider null gøy. Armer og bein verker selv når de holdes i ro. Jeg har indre frost. Kroppen er mildt sagt sjokkert over dagens trening. Og det er typisk hvis det går for lenge mellom mine treningsøkter. Aller helst en økt hver dag. Nå må jeg regne med smerter frem til neste trening. Så vil det gradvis bli bedre. Det er til tider svært vanskelig å beholde god stemning i sjel og sinn når smertene tar meg sånn som dette. Jeg har tatt smertestillende , er pakket inn i pledd, og jeg har sovet en stund. Kroppen er tydeligvis i ubalanse. Jeg blir ganske irritert på egen kropp og fysisk form. Men slik blir podagra og fibromyalgi når jeg tar treningsfri. Pyton. 

Heldigvis har jeg en god mann som fyrer i ovnen, og passer på meg. Vi skal ta livet med ro, og kose oss med taco i kveld. En stille kveld under teppet håper jeg vil hjelpe etterhvert. Jeg må manne meg opp til en liten treningsøkt i morgen også. Jeg må rett og slett inn i rutinene igjen. Det vil bli noen dager med smerter. Men det blir bedre. Jeg håper bare at motivasjonen overstiger smertene. Ha en fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg