Nede for telling 😡

Jeg ligger her strekk ut på sofaen med pleddet godt over kroppen. En kropp som virkelig er i kranglemodus for tiden. Jeg fikk meg en god treningstur på 6km i Furulunden. Føttene gikk lett avgårde, og jeg hadde en god følelse i kropp og sinn. Men atter en gang får jeg juling når det er tid for restitusjon. Smertene ble så vonde at tårene kom midt under pizzalaging, og det ble smertestillende og sofaen i en fart. Å kjenne hvordan smerten herjer i kroppen mens man ligger helt stille, det er krevende å takle. Men nå har jeg fått spist, og håper at kvelden blir koselig og bra i sofaen. 

Jeg er nødt til å trene. Men jeg blir trist når det gang på gang ender slikt etter trening. Revmatolog og lege er enige i mitt treningsopplegg , og jeg forsøker ikke å bli noe superkjapp idrettsutøver. Jeg må finne ut hvorfor kroppen min reagerer slik som dette. Men det tar vi i 2017. Nå skal jeg roe meg helt ned, og satse på at kroppen er bedre i morgen! Ha en din kveld !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg