Godt Nytt År!

Da er vi allerede i gang med 2017! Godt Nytt År❤Håper alle fikk en fin feiring sammen med sine kjære! Vår kveld gikk kjempefint med snille barn, god mat og fyrverkeri! Og vi to voksne satt i hver vår stol, og kikket på TV store deler av kvelden. En meget stille og rolig feiring her i huset. Min kropp er i ulage, så det er bare å ta livet med ro for øyeblikket. Men vi koste oss likevel, og det var fornøyde barn som endelig sovnet. 

Snart er hverdagen her med et smell, og jeg forbereder meg til viktige oppgaver i dagene som kommer. I morgen får jeg tatt noen blodprøver, er nødt til å sjekke opp hva som herjer med kroppen min. Regner med at det er urinsyregikten som har ett utbrudd. Men det går seg nok til etterhvert. Så her tar jeg dagene med ro. Nå er juleferien straks over, så min kjære drar snart på jobb.

Da vil jeg ønske dere alle en fin søndag! Håper dere får en fin dag med familie og venner! Livet er skjørt, ta godt vare på hverandre❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg