Julen er halvveis ute😜

Det som skjer nå er sånn helt typisk meg. Plutselig skal jeg bare begynne å fjerne litt julepynt. Bare litt. Så derfor fjernes pynten av juletreet , og så ballet det på seg. Plutselig ville jeg bare få bort alt sammen. Min kjære hadde tatt eskene ned fra loftet før han dro på jobb.  Så oppdaget jeg plutselig at pynten som skal erstatte julepynten fortsatt er på loftet. Og jeg er ikke i stand til å hente det ned derfra selv. Så akkurat nå er det litt tomt, og litt julepynt igjen her og der. Noe vanlig pynt er på plass noen steder. Ingenting stemmer…dette blir en rar uke. Så jeg er litt oppgitt, men kan ikke gjøre annet enn å flire av situasjonen.  Vel ingenting trenger å være perfekt. Alt ordner seg tilslutt. Jeg fikk ihvertfall gjort endel fornuftig! Må jo gjøre litt fornuftig i de gode øyeblikkene😜

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg