Skrivegleden er tilbake!

Det føles så deilig å være tilbake igjen på bloggen min! Det var godt å kunne få sette seg ved maskinen, og få skrive igjen. Jeg har virkelig savnet dette. Men det er samtidig viktig for meg å kunne gjøre det av glede, og ikke plikt. Det jobber jeg med hver dag. For jeg må snu tankene mine, og bare kose meg med dette fremover. Det klarer jeg å få til! Jeg har vært veldig spent på hvilke følelser som ville komme da jeg startet opp igjen etter pausen min. Det har vært litt av hvert. Jeg har kjent på gleden, og det er jeg svært lettet over. Det har vært godt å kunne skrive igjen, og bare få ting ut på denne måten. Men jeg har også tenkt litt på hva det gjør med meg å ha denne bloggen. Jeg er veldig bevisst på at den skal gjøre meg godt. Derfor har jeg valgt å ikke åpne opp kommentarfeltet mitt her på bloggen. Det forblir stengt. Jeg må rett og slett beskytte meg litt fra de vonde kommentarene som dukket opp tidligere. Dessuten kan dere som kjenner meg, kommentere på Facebook. Det er veldig hyggelig. Jeg tåler saklig kritikk, men orker ikke nett troll!

Jeg er tydeligvis mye mer kreativ enn jeg ante selv. De siste månedene har det kommet frem flere og flere kreative sider ved meg selv. Og det har vært svært spennende å oppdage nye sider ved meg selv. Det blir spennende å se hva som skjer fremover. Jeg håper på masse mestring fremover. Det gir meg en god fremgang i livet, og jeg får bygd opp igjen kropp og sinn etter utrolig mange vanskelige år. Livet er en reise, og den er faktisk veldig spennende. Jeg er nødt til å tenke annerledes enn før. Det er ikke alltid like enkelt å godta. Men det gjelder å fylle opp hodet med positive tanker, og finne nye muligheter som kan passe med min situasjon her hjemme. Mulighetene er mange, og jeg er spent på hva fremtiden vil bringe. Jeg er svært opptatt av å finne gode hobbyer, som kan gi min hverdag et fint innhold her hjemme. Jeg må være tilstede for mine barn hver eneste dag, og det er det viktigste på jord. Så derfor gjør jeg hjemmesituasjonen så god som mulig, og jeg elsker hjemmet vårt.

Så jeg sitter her hjemme, og kjenner på en glede og takknemlighet. Så utrolig glad for at jeg fant kjærligheten her, og at livet førte oss sammen på riktig tidspunkt. Det har gitt meg og barna en trygg og varm base hvor vi sammen med min kjære kan utvikle oss videre, og ha en god fremtid sammen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg