Familietid❤

Denne helgen er satt av til familie. Mine foreldre er kommet på besøk. Vi hadde en koselig kveld i går med taco og yatzy! Nå skal vi kose oss med en god frokost, og så blir det nok en liten bytur sammen med mor. Ellers koste jeg meg veldig i går da jeg endelig fikk meg elektrisk piano her hjemme! Nå kan jeg drive med sang og musikk i egen stue! Det blir kjekt fremover! 

Jeg ønsker dere  en riktig fin helg! Bloggen blir ikke prioritert hos meg disse dagene ! Nå er familien i fokus, så kommer jeg sterkere tilbake❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg