Tilbake til hverdagen!

Så er denne helgen også snart over. Stilheten har senket seg i huset etter en helg med besøk. Foreldrene mine har dratt hjemover igjen, og min kjære er atter en gang på jobb. Det er stille. Hverdagen venter i morgen med skole og ulike avtaler. Det har vært en koselig helg, og alt sammen har gått kjempefint. Men det er likevel noe eget med disse hverdagene. Hvor vi har vårt eget tempo og struktur. Både jeg og barna har et stort behov for forutsigbarhet og struktur. Da fungerer jeg aller best, og der er få triggere som kan sette angsten i gang. Så selv om helgen var fin, så kjennes det helt ok at det er mandag i morgen. Ny uke med nye muligheter. Det blir en travel uke for min egen del. Skal gjennomføre en del viktige avtaler som kommer til å kreve mental styrke. Så jeg forbereder meg på noen tøffe tak i løpet av uken. Men det skal jeg klare fint, og jeg gleder meg også til å se hva uken vil bringe med seg!

Det som blir viktig i dagene som kommer, er å få nok tid til trening og velvære innimellom alle de andre tingene. Fylle på med nødvendig energi til de krevende situasjonene som dukker opp. Noen ganger må jeg virkelig brette opp ermene, og bare ta sats. Gjøre mitt aller beste, og det pleier å holde fint! Jeg håper også på å få i gang noen spennende samarbeid med andre aktører i forhold til min blogg og WeLG Foredrag. Jeg har fortsatt et håp om å få gang på foredragsbiten, men det krever lang tid med jobbing for å komme inn rundt om kring. Jeg forsøker etter beste evne, og satser på at det kommer seg med tiden. Jeg er i hvert fall klar til å fortelle mine erfaringer, og gleder meg over min egen fremgang og styrke.

Det kjennes veldig godt å glede seg til en vanlig mandag. Det er deilig å kunne kjenne på en glede og tilfredshet etter en fin helg. Håper dere alle sammen får en flott start på uken!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg