Å synge frem selvtilliten❤

Jeg har fått elektrisk piano her hjemme. Det er noe jeg har ønsket meg veldig lenge. Jeg øver stadig på pianoet. Jeg kan litt besifring som jeg lærte da jeg var 16 år. Men aller mest ønsker jeg å finne gleden som jeg tidligere har kjent på ved å synge. Formidle mine følelser gjennom sangteksten. Gjøre mine toner til en melodi som gir noe til andre. 

Men jeg må bli trygg. Trygg på meg selv. Trygg på stemmen min. Lære den å kjenne etter år i dvale. Våge å synge ut. Våge å feile. Ikke lete etter perfekt resultat, men finne glede. Jeg har allerede prøvet, og feilet mye. Det var vanskeligere enn jeg håpet på. Men så plutselig kom det. Jeg fikk den gode følelsen. Piano og stemmen min matchet . Bare litt synd at det var en julesang 😜Så dere får ikke høre den på en stund. Men så deilig å kjenne at det funket. Jeg merket at dette ble faktisk nært og fint😃! Da ble jeg veldig glad, og jeg fikk et bevis på at jeg skal finne ut av dette. Dette skal bli bra! Jeg skal knekke koden ! Jeg gleder meg som et lite barn! Musikk er kjempegod mental terapi. Man kan få ut masse tanker og følelser gjennom musikken. Det blir så spennende å lete frem nye sangskatter! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg