Mestring av nye toner😍

Jeg koser meg virkelig for tiden. Jeg spiller piano, og synger flere ganger daglig. Jeg blir så glad når jeg oppdager nye sanger som jeg mestrer. Jeg leker litt. Tar det ikke så alvorlig, selvom jeg vil lære meg dette ordentlig. Og ekstra gøy er det faktisk å stille lyden på pipeorgel, og spille som en organist! Da ble det liv i heimen. Minstemann sa han lurte på om han var i kirken. Jeg spiller litt av hvert. Det som er viktig nå, det er å kose seg med musikken. Våge å synge og spille. Gjøre meg trygg. Jeg merker at musikken er med på å regulerer meg mentalt. Jeg blir oppslukt av musikken, og glemmer andre utfordringer en stund. Og når ungene liker det, så er det kjekt .

Musikken gir meg friminutt. Pauser hvor jeg bare er til. Hvor jeg bare er meg og musikken. Det er deilig. Så det blir nok mye spilling fremover. Jeg håper på en positiv utvikling fremover. Livet er sannelig ikke så verst nå om dagen. Deilig med en god periode nå. Håper dere også har det fint! Nyt dagen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg