Hjelp meg å nå ut!!!

Det er ikke den enkleste tingen i verden å sette i gang som foredragsholder. Det tar laaang tid å komme inn på de riktige arenaene. Men jeg har en drøm om å få dette til. Det er det jeg har lyst til å drive med. Jeg vil dele av mine erfaringer på godt og vondt her i livet. Jeg ønsker å være en person som tørr vise sine styrket og svakheter. Som forteller om de viktige verktøyene vi må bruke for å komme oss gjennom en krevende hverdag. Men jeg vet en ting. Jeg trenger hjelp. Hjelp av dere som følger meg, og som vet hva jeg står for. 

Jeg blir veldig glad hvis du deler dette innlegget for meg. Jeg startet opp WeLG Foredrag fordi jeg ønsker å hjelpe andre mennesker. Være et ansikt for vår mentale helse. Vise st man kan komme seg fint videre i livet selv etter store smeller. Sjekk svært gjerne ut WeLG Foredrag på Facebook. Ta svært gjerne kontakt med meg på [email protected]. Jeg håper st det finnes mennesker som vil høre på mine erfaringer og tanker. Tusen takk❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg