WeLG Foredrag er min drøm!

Takk for alle som leste, og delte mitt innlegg i går. For meg er det viktig å forsøke å holde liv i drømmer, og gjøre de tingene som gir livet en ekstra mening. Jeg har opplevd så masse i livet mitt. Mye av det er svært vanskelig å bære med seg. Men jeg har bestemt meg for at det skal brukes til noe fornuftig. For de vonde erfaringene skal bli til en gullbarre. De skal pusses til det blir noe verdifullt som kan hjelpe andre videre i sine egne liv. Derfor er det fortsatt viktig for meg å forsøke å nå ut til dere. Foredragene jeg vil holde, er nære og personlige. Men de skal være preget av håp og veien videre. For det er det aller viktigste. Å komme seg videre. Ikke lenger bli trykket ned. Ikke bli holdt tilbake. Være tro mot seg selv, og finne sin egen vei. Det er viktig for meg. Jeg ønsker å ha firmaet mitt levende selv om jeg kommer til å bli gradert uføre. Jeg trenger noe å holde meg litt i gang med.

Men jeg har en vei å gå. Nettverk bygges sakte, men sikkert. Jeg gleder meg til å bli kjent med mange mennesker gjennom dette arbeidet. Jeg vet at det kan bli en lang vei å gå før jeg får ordentlig sving på sakene, men jeg er villig til å forsøke. For jeg synes det er viktig. Det er det som jeg har lyst til å drive med i fremtiden. Å jobbe seg gjennom min type opplevelser, det er en lang reise. Men det er så uendelig godt å kjenne fremgang. Det gir meg et godt håp for fremtiden vår. Gleden over de små ting blir veldig viktig. Så jeg tar imot hver ny dag, og forsøker å oppnå det beste for mitt liv. En dag om gangen. En fartsdump om gangen. Da kommer man fremover. Sakte men sikkert! Håper du blir med på ferden!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg