En helg med snekring😜

I dag tar vi fatt på en oppgave som vi har hatt ønske om lenge. I dag skal vi få satt på plass lister i hele stua . Og jeg skal se på nye gardiner til stuen. Dette blir litt jobb, men vi gleder oss til alt blir ferdig. I går dro vi til Lyngdal, og fikk handlet inn materiale til m hjemmelaget kontorløsninger som min mann skal konstruere i gangen. Dette blir knallbra når det er ferdig. Da er hovedetasje helt fin! Jeg fikk også hjem flere LED-lys (kubbelys), og det ble så koselig da alle var tent i går kveld. 

Det blir en skikkelig jobbehelg med masse rot og styr. Men det er verd det. Skal bli så godt å få alt ferdig. Jeg kan ingenting om oppussing, så jeg elsker at jeg har en handyman som fikser og ordner. Dette blir så bra! Håper dere får en fin lørdag❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg