Hurra, 2 år i Mandal!

I dag er det akkurat 2 år siden jeg tok resten av flyttelasset med meg ned til Mandal. En stor avgjørelse var tatt, og alle forberedelser var gjort i lang tid. Jeg kan ennå huske den enorme følelsen av befrielse og glede da vi kjørte nedover med det siste flyttelasset. For meg var det en enorm lettelse å endelig få komme meg vekk fra Egersund. Men samtidig visste jeg at mine to prinser var usikre og spente. Men det har vært en fin reise, og de har virkelig fått det bra her i Mandal. Det var en selvfølgelig en risiko ved å flytte oss avgårde. Men jeg har aldri angret på den avgjørelsen. Og det var en av de aller viktigste avgjørelsene jeg har tatt i hele mitt liv. For vi trengte en ny start. Det er helt sikkert. Og jammen har vi hatt en solid og god utvikling alle sammen.

For meg personlig har det vært veldig viktig. Jeg hadde altfor mye som var vanskelig i Egersund. Jeg må den dag i dag virkelig kjempe for å gjennomføre dager  i Egersund. Men det går heldigvis lettere nå enn før, og det er jeg veldig glad for. Steg for steg så går det fremover. Hver gang vi er på vei hjemover etter et besøk i Egersund, så kjenner jeg på en ubeskrivelig lettelse i kroppen min. Det er selvfølgelig trist at det er slik, men slik er livet mitt. Og jeg har innsett at slik vil det nok alltid være. Min hjemplass nå er Mandal, og her trives jeg utrolig godt. Jeg beveger meg fritt uten å tenke. Uten å ha angst og uro. Jeg er ikke redd for å treffe mennesker. Det er så utrolig deilig å kunne ha det slik.

Det er godt å vite at livet inneholder mye spennende fremover. Vi vet aldri hva som kommer, men nå har vi et bedre utgangspunkt til å nyte det livet har å by på! Så i dag kjenner jeg på en stor glede og takknemlighet. Så glad for at jeg sitter her i hjemmet mitt i Mandal, og er rolig og glad. Omgitt av så utrolig masse kjærlighet og omsorg. Det setter jeg utrolig stor pris på. Hverdagen har blitt så mye bedre. Jeg gleder meg til fortsettelsen her på Sørlandet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg