En nydelig vinterdag!

Solen skinner, og det er et deilig vær! Det frister meg veldig å gå en lang tur. Håper jeg får kommet meg ut i dag. Treningstøyet er i hvert fall tatt på, så noe fysisk aktivitet skal jeg gjennom i formiddag. Men får se om det blir her hjemme eller i Furulunden. Vinterferien er i full gang, og det merkes her hjemme. Litt annerledes struktur på dagene er til tider utfordrende for både små og store. Men de nyter å ha ferie. Jeg satser på at dette blir en fin dag. Vi får gjøre koselige ting sammen, og oppmuntre hverandre. Det er viktig å være tilstede for barna denne uken. Mange kompiser er på ferie, så det er litt utfordrende å få aktivisert mine håpefulle.

Dagen skal ellers fylles med huslige gjøremål her hjemme. Alltid noe å henge fingrene i. Litt klesvask må til, og så får vi se hva jeg finner på. Hekling må jeg jeg også prioritere. Kjekt å lage brikker til andre. Så da gjenstår det bare for meg å ønske dere alle sammen en flott dag! Nyt den så godt du bare kan!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg