Trist å se andre slite….

Jeg skulle så gjerne kunne tatt all smerte bort. Fått visket vekk alle de vonde tankene og følelsene som du bærer på. Fjernet alt det som tynger deg, og som gir deg denne indre uroen. Jeg vil at du skal slippe. Jeg vil ikke at du skal ha det slik. Det er ikke slik det skal være. Jeg vil at du skal slippe. La heller meg få bære dine vonde følelser. Jeg skal holde hånden din gjennom det. Jeg skal alltid være her for deg. Jeg skal aldri svikte deg. Jeg elsker deg altfor mye til det. Du er i hjertet mitt. Der skal du alltid være, og jeg skal gå gjennom ild for deg. Det fortjener du. For du fortjener ikke å ha det så vanskelig. Et menneske på din alder skal ikke måtte slite med slike utfordringer i hverdagen sin. Men jeg kan ikke viske det bort. Jeg kan ikke trylle det vekk.

Men jeg kan stå i det sammen med deg. Jeg kan være den sterke når du trenger meg aller mest. Jeg kan kjempe kampene for deg. Jeg kan holde deg trygg. Jeg kan ivareta dine behov. Jeg kan holde deg i mine armer, og gi deg varme. For jeg elsker deg så inderlig høyt. Det er det jeg kan, og vil gjøre. Jeg vil gå gjennom livet sammen med deg. Vise deg veien fremover. Gi deg det du trenger for å bli roligere. Gi deg den omsorgen og varmen som heler hjertet og sjelen din. Sammen skal vi ha det godt. Sammen skal vi komme oss gjennom alt som vi møter underveis. Sammen med alle som vi er så glad i , og som er glad i oss.

Det er den veien vi må gå. Det er det som tilslutt vil gjøre dagen lysere. Jeg skal gå sammen med deg hvert eneste skritt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg