Så gøy med nye lesere!

De siste ukene har mine lesertall økt. Det er utrolig hyggelig for meg. Jeg er svært takknemlig for at dere tar av deres tid til å lese mine innlegg, og følge meg her på bloggen min! Jeg ønsker å nå ut til så mange som mulig, så det er utrolig kjekt å se at tallene øker. Jeg har ikke som målsetting å bli profesjonell blogger, men jeg håper på en solid leserskare etter hvert. Det er veldig stas å tenke på at flere hundre mennesker leser min blogg hver eneste dag. Det gjør meg ydmyk og glad. Jeg legger ned mye av meg selv i bloggen. Den er personlig, selv om jeg verner om store deler av mitt privatliv likevel. Jeg er setter virkelig stor pris på at dere leser innleggene, og at dere velger å bruke noen minutter på mine tanker. Deres tid er like verdifull som min. Så tusen hjertelig takk!

Når jeg skriver bloggen, så forsøker jeg å kombinere mine egne opplevelser og tanker, sammen med det jeg tror mine lesere kan være interessert i å lese om. Derfor varierer innholdet en del. Noe er litt tungt og sårt, men jeg håper på flere innlegg som kan gi dere glede og inspirasjon også etter hvert. For bloggen hjelper meg videre, og den hjelper meg til å tenke over livet mitt. Så jeg koser meg med bloggen for øyeblikket, og har fått ny inspirasjon til å skrive innlegg. Jeg har heldigvis blitt mer strukturert i egen hverdag, og får skrevet mange innlegg når jeg har skrivelyst. Da kan jeg slippe å tenke blogg de dagene som jeg ikke orker, eller vil skrive noe. Jeg har fått litt tips om ulike skrive måter, og forsøker å finne min retning i bloggen.

Men bloggen er ingenting for meg dersom ingen leser den! Så derfor fortjener dere virkelig en stor takk! Jeg blir veldig glad for alle kommentarer på Face book. Veldig koselig at dere deler mine innlegg. Jeg håper vi får en fin bloggreise sammen! Jeg gleder med over hver leser! Tusen hjertelig takk!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg