Jeg har laget en plan!

For meg er det veldig viktig å ha en god plan. En plan som er lett å forholde seg til, og som ikke krever mer enn jeg kan klare på en fin måte. Jeg har mine utfordringer, og må ta hensyn til min helse i alt jeg gjør. Det gjelder også bloggen min. Det skal være kjekt å skrive, og jeg trenger friperioder hvor jeg kan slappe av uten å bekymre meg for en blogg. Derfor har jeg lært noe veldig smart og viktig. Jeg har laget meg en plan. Jeg koser meg veldig ved datamaskinen noen dager/kvelder. Derfor har jeg begynt å produsere mange innlegg de dagene hvor jeg liker å skrive. Da koser jeg meg, og jeg får ferdig innlegg for flere dager fremover. Jeg ferdigstiller dem, og tidsinnstiller dem. Dermed trenger jeg ikke tenke på hva jeg skal skrive i morgen, og jeg får ikke skrivesperre. For jeg kan slappe helt av, og kun skrive når jeg har behov og koser meg ! Jeg kan selvfølgelig endre i oppsettet, og lage spontane innlegg hvis jeg vil.

Jeg ønsker å formidle tanker og følelser. Og innblandet i det kommer også min hverdag. Men jeg orker ikke å dele med dere alt jeg skal gjøre. Det vil jeg ha for meg selv. Dette er ikke en dagbok. Men et sted hvor jeg kan skrive mine tanker og meninger. Jeg kan formidle det jeg ønsker til alle dere! Det viktigste for dere er ikke hva jeg skal ut på til enhver tid. Sånn verner jeg litt om privatlivet mitt, og deler ikke alt på bloggen min. Slik trives jeg med å ha det, og jeg håper dere henger med! Det har vært veldig viktig for meg å ha det slik. Jeg måtte ta ulike grep da jeg bestemte meg for å åpne opp bloggen min igjen, og denne gangen har jeg virkelig lyst til å bli her hos dere. Det er godt jeg står på egne ben, og kan bestemme selv hvordan min blogg skal være. Den er ikke stappfull av sponsede innlegg. Kanskje kommer det en dag hvor jeg kan tjene litt penger på bloggen. Men bloggen skal likevel være min, og på mine premisser.

Det er deilig å ha funnet en plan som gir meg den friheten som jeg ønsker og trenger. Jeg er hjemme fordi jeg er syk, og da skal jeg ta vare på kroppen min. Stress som er unødvendig styrer jeg unna. Så nå har jeg en flott bunke med mange innlegg som venter på dere! Håper dere gleder dere til å lese dem fremover!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg