Tall trigger meg!

Ok, så må jeg nok innrømme at jeg blir litt trigget av tall! Det er faktisk litt spennende å følge med på statistikker over bloggen min, og mine innlegg. Der kan jeg til enhver tid se hva som dere liker å lese, og jeg vet hvor mange som har vært innom bloggen min. Det er spennende å se hva som faller i smak, og hva som ikke fenger deres interesse. Slik lærer jeg mer om hvordan jeg bør skrive, og hva dere ønsker å lese om på min blogg. Jeg følger nok mer med enn jeg trodde jeg skulle gjøre. For jeg liker å se utvikling. Jeg liker å se h va jeg kan klare å få til. Bloggen er et sted som bare er mitt. Det er jeg som har skapt alle disse innleggene. Jeg har skrevet hvert eneste ord. Og da er det spennende for meg å se hvor mange som leser det jeg har skrevet. Og jeg er veldig takknemlig og glad for hver enkelt leser! Tenk at dere tar av tiden deres til å lese mine tanker! Det er stort for meg! Jeg blir både glad og rørt.

Jeg har ikke ambisjoner om å få bli den største bloggen i Norge. Det er ikke min drøm. Men jeg ønsker å få flere lesere, og gjør mitt beste for å ha gode innlegg. Fremtiden vil vise hvordan jeg klarer meg i bloggens verden i 2017! Det er gøy å blogge, og der finnes muligheter for den som lykkes. Jeg tenker at så lenge det er kjekt, så er det viktigst! Jeg har god tid på meg. Jeg kan pusle med bloggen fremover, og ha det som en hobby. Så ser vi hvor det ender etter hvert. Det er deilig å ikke stresse for å være best i verden! Så lenge jeg kan stå inne for det som jeg skriver, og noen orker å følge meg, så er det ok!

Når jeg studerer statistikken min, så er det for å lære hvordan jeg kan gjøre bloggen enda bedre for Dere! Å evaluerer egne prestasjoner har man ikke vondt av. Det er da man kommer seg videre i livet. Ved å stadig utvikle seg, og gi seg selv utfordringer, så blir man bedre! Det gjelder også som blogger. Jeg håper Dere blir med videre! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg