Lørdag er deilig!

Jeg simpelthen elsker lørdager. Man er midt i helgen. Jeg våkner opp med min kjære. Tid til en rolig morgen sammen. Spise en god frokost sammen. Ingen må vekkes tidlig for å komme seg av sted . Det er som regel en stillhet og ro i hjemmet lørdags morgen. Noen ganger har vi vekkerklokken på. Da har vi ting som må bli gjort, og vi jobber sammen for å oppnå det resultatet som vi ønsker. Noen ganger har vi ærender, så da tar vi en bytur sammen. Det er så deilig å være to voksne hjemme i helgene. Da jeg er alene i ukene, er vi jo svært glade for å se hverandre i helgene. Kjærligheten blusser jo opp igjen hver eneste fredag. Det digger jeg. Jeg savner ham gjennom uken, men så er vi sammen i helgene.

Jeg håper at din lørdag også blir fin! Jeg håper at du også får gjennomført det som du ønsker i dag. Kanskje du skal treffe en god venn eller venninne? Eller det er tid for familiebesøk? Ta godt vare på de timene som kommer nå. Gi deg selv gode øyeblikk som du kan ta med deg videre i uken som kommer. Vær raus og kjærlig mot de som du møter på din vei! Gir du en klem, får du masse kjærlighet tilbake. Jeg er sikker på at dersom vi viser hverandre mer kjærlighet og omsorg, så blir verden et bedte sted å bo på. Vennskap og familie trenger å bli dyrket i stor grad. Etter en travel uke trenger man å slappe litt av! Nyt dagen, og gjør din dag til en fantastisk dag! Jeg ønsker deg og dine venner en fantastisk lørdag! Vi blogges igjen ! Nyt dagen som ligger foran deg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg