Minstemann 10 år!

Tenk i dag er minstemann faktisk hele 10 år! Jeg er så uendelig stolt over min minstemann. Jeg elsker ham så inderlig høyt som en mamma kan gjøre. Det har vært spennende år sammen med minstemann. Å se ham utvikle seg, få sin egen personlighet. Å få se hans talent og egenskaper komme frem. Få hjelpe til når livet er litt hardt. Å få være mamma er det som betyr aller mest for meg, og jeg er så uendelig stolt av mine barn. Jeg håper at dagen i dag blir god. Jeg håper at vi kan skape gode minner sammen. En bursdag som du husker med glede. For vi er så utrolig glade i vår kjære minstemann.

Årene gå jammen utrolig fort. Jeg husker så utrolig godt da jeg fikk deg i armene. Og jeg kommer aldri til å glemme den enorme kjærligheten som kom strømmende inni meg. Det har vært litt av en reise. Det har vært oppturer, og tunge dager. Men vi jobber oss gjennom hver dag sammen. Jeg håper så inderlig at fremtiden din blir god og lys. Vi skal hjelpe deg videre, og gleder oss så til å se hvordan minstemann blir! Det er aldri stille eller kjedelig rundt minstemann! En sprudlende personlighet med en kjapp replikk. Vi har masse moro!

Så gratulerer så mye med dagen! Jammen har tiden flydd, og det nærmer seg at du ikke er så liten lenger! Men for mamma vil du alltid være minsteprinsen. Som jeg elsker, og som jeg gjør alt for. Jeg ønsker deg en strålende bursdag! Hipp hurra for vår kjære sønn!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg