Jeg elsker inspirasjon!

Man kan finne masse rart på internett. De siste ukene så har jeg brukt en del tid på å skaffe meg tips om blogging, og hvordan jeg kan utvikle meg som blogger. Jeg har lett etter inspirerende, voksne mennesker som vet hva de snakker om. Mennesker som tar blogg seriøst, og som forstår at blogg kan være så mye mer enn sminke og salg. Heldigvis så fikk jeg en epost , og jeg fikk delta på et gratis webinar med Thomas Moen fra United Influencers. Han hadde masse fornuftig på hjertet, og jeg fikk masse ny lærdom. Jeg har også sett en del av hans videoer på Youtube.

Det er godt å kunne lære noe om blogging. For man sitter her hjemme, og skriver alene. Tenker ikke alltid nytt, eller går seg fast i gamle mønster. Så jeg liker å få påfyll og bli inspirert. Jeg har fått hjelp til å bli mer strukturert i min måte å blogge på. Det hjalp veldig. Og jeg forstod også at jeg virkelig bør tenke litt mer seriøst over hvorfor jeg har en blogg, og hva jeg ønsker å oppnå på lang sikt.  Det handler ikke for meg om å bli størst eller best. Men det handler om å levere noe som jeg er stolt over. Noe som kan bety noe for andre mennesker. Som kanskje kan inspirere andre.

Ja, jeg ønsker at bloggen min skal vokse! Jeg har selvfølgelig lyst til å tjene penger på et tidspunkt. Men det ligger lenger frem i tid. Nå handler det mest om å opparbeide seg et trofast publikum. Å være så heldig at Dere leser mine innlegg! Det er det som er viktig nå for meg. Jeg vil bygge sten for sten fremover. Samtidig som jeg bygger meg selv opp igjen privat, vil jeg også forsøke å bygge opp bloggen min. Så står vi mer stødig lenger frem i tid. Å skaffe seg lærdom og informasjon er ikke dumt. Påfyll av ideer og inspirasjon kommer jeg til å fortsette med! Det er med på å utvikle meg, både som blogger og menneske! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg