Skummelt, men gøy å lage videoer!

Jeg er i gang med å lage videoer både til bloggen og til min Youtube kanal, WeLG Foredrag. Det er kjempespennende å holde på med. Av en eller annen grunn liker jeg ganske godt å snakke direkte til Dere via video. Men det er jammen meg skummelt også. For snakk om å presse seg litt ut av komfortsonen. Se ansiktet sitt så nært, og høre sin egen stemme. Jeg har virkelig gått mange runder med meg selv før jeg følte at jeg kunne klare det. Og jeg skjemmes ikke over videoene. Det er jo helt amatør opptak, og jeg kan ikke redigere. Det betyr at jeg må klare å få sagt det jeg ønsker på et opptak, eller begynne helt på nytt.

Det rare er at jeg faktisk nesten aldri har et klart manus. Jeg har et lite tema, og så prater jeg i vei. Rart hvordan det kan funke ganske greit. Jeg vet at video blir mer direkte enn blogg. Så jeg håper å skape litt mer liv på bloggen med videoer. Det er rart å tenke på hvor langt jeg har kommet, og hvor trygg jeg har blitt på meg selv. Jeg filmer meg selv, og poster det på internett! Hallo! Det hadde jeg ikke trodd skulle skje. Livet tar virkelig mange vendinger som jeg ikke så for meg. Men det er deilig å tørre! Jeg blir glad for hver eneste positiv kommentar jeg får!

Men jeg har diverse tekniske utfordringer, og jeg må få lært meg litt mer om data. Så det ikke blir så vanskelig å få ting til! Godt å ha noe å henge fingrene i. Jeg liker dette veldig godt. Jeg koser meg hjemme, og har senket skuldrene mange hakk. Jeg gleder meg til å produsere videoer og innlegg fremover! Håper dere henger med meg videre! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg