Inspirerende med fast kontorplass!

Nå har jeg hatt min egen kontorpult og hylle i gangen i to uker. Det har jammen inspirert meg. Jeg har mitt eget sted hvor jeg har alt jeg trenger for å blogge. Jeg kan trekke meg bort fra stuen for å jobbe med bloggen, og jeg forstyrrer ingen. Her kan jeg virkelig få jobbe uten å bli forstyrret. Jeg har mitt “kontor” ute i gangen, så da møter jeg min kjære barn innimellom. Ingenting er bedre en liten pause for å få en god klem! Min kjære mann har lagt alt til rette for meg her ute. Jeg har vindu ut, og jeg har hyller og kontorpult med god plass- Han har fikset godt med lys til meg også, så her er det bare velstand.

Jeg trenger ikke ha fancy utstyr. Mannen har konstruert, og laget dette helt selv. Vi kjøpte materialer på Biltema, og han fikk alt på plass raskt og greit. Men det som jeg liker aler best, det er at det er faktisk mitt sted. Min plass hvor jeg kan skrive. Jeg er så takknemlig for at jeg fikk denne plassen. Jeg kan skrive effektivt, og det har inspirert meg! Jeg har tatt tak i bloggen, og jeg jobber effektiv med planen for videre innlegg. Jeg skriver når jeg har lyst, og det er gøy. Plutselig fikk jeg skikkelig lyst til å skrive enda mer enn før. Og når jeg er lei, logger jeg av. Det er digg!

Skriveglede er kjempeviktig når man velger å blogge. Jeg er så heldig som er så kreativ. Det var en overraskelse selv for meg. Jeg visste ikke at dette lå inni meg. Men jeg fikk en trang til å formidle mine tanker og følelser. Jeg er så glad for at jeg turte å begynne med bloggen min! Nå ligger alt til rette for at jeg kan bygge opp bloggen min enda mer. Så lenge det er gøy, så skader det ikke meg å holde på med bloggen! Så jeg koser meg på mitt nye “kontor”, og gleder meg til fortsettelsen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg