Jeg er seriøs!

Noen tror kanskje at det å blogge ikke er så veldig vanskelig eller viktig. Og mange har som oppfatning at å blogge ikke er en seriøs ting som voksne folk driver med. Men det er faktisk ganske så seriøst. Det er faktisk så seriøst som du ønsker å gjøre det til selv. Dersom du ønsker å ha en blogg som vokser og blir lest, så må du publisere innlegg veldig ofte. Slik opparbeider du deg et trofast publikum, og lesertallene stiger. Jeg velger å si at jeg er seriøs. Jeg har lyst til å lykkes med bloggen min, men jeg vet det vil ta veldig lang tid. Så derfor jobber jeg strukturert, men i mitt eget tempo. Jeg velger å ha en solid grunnmur. Jeg vil ikke at min blogg skal være et blaff. Jeg har lyst til å fortsette over lang tid.

Selv om jeg er seriøs, så er dette ikke en betalt jobb. Jeg tjener ingenting på bloggen min enda. Da må jeg først oppnå et mye større publikum. Tiden vil vise om jeg kommer dit en dag. Men det er stas for meg å kunne ha min egen blogg. Og dere fortjener at jeg er seriøs. Jeg er en voksen dame. Da synes jeg ikke det er så greit med bare visvas i mine innlegg. Jeg gjenspeiler min hverdag på godt og vondt. Og jeg vet at min blogg blir lysere jo friskere jeg blir. Det er gledelig for meg. For jeg er mer positiv om fremtiden nå enn på lenge.

For meg er det viktig å ta ting på alvor. Jeg vil ha en god blogg som fenger en litt voksen målgruppe. Mennesker som har opplevd både oppturer og nedturer. Mennesker som har levd litt, og som ikke tar glede som en selvfølge i livet. Jeg gleder meg til å ta dere med på min reise videre i livet. Jeg tror vi kommer til å dele masse spennende fremover. For livet er spennende! Og jeg gleder meg til å videreutvikle min blogg! Vi blogges!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg