Styremedlem i Mental Helse Mandal/Vigeland!

Jeg brenner for åpenhet og respekt når det gjelder vår psykiske helse. Derfor var det naturlig for meg å involvere meg i Mental Helse Mandal/Vigeland. Jeg deltok derfor ved årsmøtet, og der ble jeg jammen valgt inn i styret. Jeg takker for tilliten som ble vist meg av alle de hyggelige menneskene som var på plass. Veldig kjekt å bli kjent med så mange nye mennesker. Og veldig kjekt at de hadde interesse for min blogg og mine foredrag. Det blir veldig spennende å jobbe sammen med denne gjengen fremover. Vi trenger å synligjøre oss her i lokalsamfunnet. Få flere medlemmer, og større engasjement.

Absolutt alle sammen har en mental helse. Men mange vil ikke prate om den, eller vedkjenne seg at de har utfordringer. Jeg respekterer alle sine valg i forhold til det, vi er forskjellige. Men noen må snakke. Noen må tørre å prate åpent om de utfordringene som mange av oss møter i vår hverdag. Derfor er jeg villig til å jobbe for det. For jeg tror på åpenhet. Jeg tror på at det hjelper å vise mennesket . Jeg vet at det koster. Det merker jeg jo selv.  Det er ikke alle som liker min åpenhet. Det må jeg bare leve med. Og det er en av de viktigste grunnene til at jeg ikke har kommentarfeltet mitt åpent på bloggen min.

Det blir en spennende periode som kommer nå. Å engasjere seg i frivillig arbeid er givende og lærerikt. Jeg gleder meg over å bli kjent med nye mennesker. Lære mer om organisasjonsarbeid. Få innsikt i hvilke muligheter Mental Helse som organisasjon kan tilby meg og våre medlemmer. Aller først står Basar 08.mars kl. 18 på Vigeland i kalenderen. Jeg gleder meg til å delta, og vi håper på mange engasjerte mennesker!  Takk for at jeg får muligheten til å være med i dette spennende arbeidet! Jeg gleder meg veldig!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg