Gøy med video!

Tenk at jeg skulle like å lage videoer! Og at videoene publiseres på internett uten at jeg skjemmes over meg selv. Det er svært rart å tenke over. Og det er utrolig koselig at jeg får så fin respons på videoene mine. Jeg blir stadig overrasket over hvor mange som faktisk ser mine videoer. Jeg har sett litt på andre som legger ut videoer, og jeg har hatt en veldig bra start. Igjen er det ikke om og men å bli størst, men utrolig kjent å se at det fenger en del mennesker, og at dere tar av tiden deres for å se på meg. Men jeg har jo et behov for å formidle, derfor gjør jeg dette. Så jeg blir veldig glad for hver enkelt som klikker inn på mine filmsnutter!

Tusen hjertelig takk for alle flotte kommentarer som jeg har fått i forbindelse med mine videoer! Det varmer hjertet mitt veldig mye. Det har vært en prosess å tørre legge ut videoer. Men jeg må gjøre det aller meste hjemmefra, og da bruker jeg de verktøyene som jeg kan for å nå ut med mitt budskap til dere! Alle gode ord som sendes min vei gir meg mer selvtillit til å fortsette! Jeg føler meg stadig tryggere på at det er formidling jeg ønsker å jobbe med. Men aller først skal jeg putle her hjemme, og la kroppen restarte seg i en periode. Da er det utrolig kjekt å kunne ha en så fin hobby som dette her!

Det blir spennende å lage videoer og blogg fremover! Jeg er veldig klar for å bli enda tydeligere og bedre i det jeg gjør! Jeg håper at Dere vil fortsette å se mine videoer, og hjelpe meg videre! Dere er mitt publikum, og jeg er glad for hver enkelt av dere! Tusen takk for at dere henger med! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg