Følg meg gjerne på Facebook!

Jeg ønsker å ha en saklig og fin dialog med leserne mine. Men som dere vet, så har kommentarfeltet på bloggen min blitt stengt. Det er fordi altfor mange nett troll kom frem, og gav meg sårende og vonde tilbakemeldinger som ikke av saklige. Jeg tåler konstruktiv kritikk. Og jeg vil gjerne høre hva dere tenker om min blogg. Så derfor ønsker jeg at dere kontakter meg via Face book. Søk på Wenche Larsen Gundersen, så finner dere meg der! Send meg gjerne en melding dersom jeg ikke kjenner deg fra før, så oppnår vi kontakt!

Jeg vet at det er viktig med dialog. Og jeg tar gjerne imot tips om ulike temaer dere ønsker at jeg skal skrive om her på bloggen. Så ikke vær redd for å ta kontakt. Så lenge vi er saklige og greie mot hverandre, så svarer jeg gladelig! Det er viktig for meg å ta vare på egen helse. Og jeg verner om meg selv litte grann ved å ha kommentarfeltet stengt. Håper på forståelse for situasjonen. Jeg gleder meg til å høre fra Dere!

Jeg er svært takknemlig for alle lesere! Tips gjerne din venn eller venninne dersom du tror de vil like å lese min blogg! Jeg håper på enda flere lesere fremover, så takk for alle som deler! Blir spennende å se hvor dette ender! Jeg gleder meg i hvert fall til fortsettelsen! Sosiale medier er en fin møteplass, så ikke nøl med å ta kontakt! Vi blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg