Favorittprogrammer på TV!

Vi har alle sammen hver våre favoritter som vi liker å se på tv. Det har jeg også. Jeg er veldig glad i mye forskjellig. Jeg kan se på Lars Monsen, og jeg kan se på kjendisreality. Jeg har med andre ord et stort spekter i hva jeg liker å se på. Men likevel er det noen desiderte favoritter som jeg ser på. Jeg trenger noe programmer med litt mer dybde. Jeg trenger noen med humor. Jeg trenger musikk. Jeg trenger litt lett fordøyelig underholdning. Noen av mine favoritter er ikke på sendeskjema akkurat nå, men nevner de her likevel:

Humor:

Senkveld med Thomas og Harald

Nytt på Nytt

Huskestue

Truls Svendsen

På tur med Dag Otto

Reality:

Anno

Mesternes Mester

Farmen

Farmen kjendis

Natur:

Lars Monsen

Der ingen kunne tru at noen kunne bu!

Lett underholdning:

Sofa

Bloggerne

Aktuelle tema:

Lindmo

Skavlan(kommer veldig an på hvilke gjester)

Musikk:

Hver gang vi møtes

Beat for Beat

Hva er dine favoritter? Som dere ser så er det veldig variert hva jeg ser på. Jeg er ikke så glad i filmer eller drama. Og krim har jeg ikke nerver til! Er så lettskremt!  Skriv gjerne på Facebook hva som er din favoritt! Kanskje vi har noe til felles? Håper dere får en flott kveld foran tv! Vi blogges!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg