Spennende dag!

Det var så deilig å våkne opp i hotellsengen, og vite at jeg kunne få nyte en deilig frokost om ikke lenge! Det er noe eget med å bo på hotell. Jeg gjør jo det så veldig sjeldent nå for tiden, så det er ekstra deilig de gangene det skjer. I dag skal vi høre på foredrag, og vi skal ha selve årsmøtet senere i dag! Det blir nok en spennende dag! Jeg gleder meg til å lære enda mer. Det er viktig å få påfyll av motivasjon. Godt å bli inspirert av flinke mennesker! Jeg gleder meg også til å lære mer om selve organisasjonen. Se hvordan de velger å løse de utfordringene som ligger foran oss!

Det er lenge siden jeg deltok på noe lignende, så jeg kjenner spenningen i magen enda. Det er godt å være i gang med noe annet enn husarbeidet hjemme. Det var godt å få luftet seg litt! Jeg gleder meg til å være aktiv i organisasjonen fremover. Å være revmatiker kan være ganske krevende, og det gjelder å få samfunnet til å forstå hva som behøves for at vi skal fungere best mulig. Små grep kan gjøre oss i stand til å utføre jobber. Vi kan gjøre masse, men må noen ganger ha litt ekstra drahjelp for å klare oss gjennom hverdagen vår.

Jeg håper at jeg kan bidra på en positiv måte for revmatikerforeningen. Det er en sak jeg brenner for. Nå har jeg fått bli kjent med mange flotte folk. Sammen skal vi jobbe videre for de sakene som er viktige for oss. Jeg gleder meg veldig til fortsettelsen. Nå er jeg veldig klar for å komme i gang med denne dagen! Jeg gleder meg til faglig påfyll, og masse inspirasjon! Det er mange nyttige tips å hente med seg her! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg