Snart er campingsesongen her!

Jeg gleder meg  veldig til påsken kommer. Da er det på tide å sparke campingsesongen i gang etter vinterdvalen. Jeg gleder meg veldig til å komme til Neset camping i Byglandsfjord. Der har vi campingvogn, og vi har feriert der i flere år. Det var også der jeg møtte min nåværende mann for noen år siden. Det som er ekstra hyggelig for oss, det er at mine søsken også har fast plass på campingen. Så da møtes vi ofte der, og har sosiale middager sammen. Ungene får møte sine søskenbarn, og vi gleder oss alle sammen. Vi bruker vanligvis campingvognen på vinteren også. Men nå er det litt vanskeligere å få med seg ungene, så vi har hatt en pause.

For oss er det som å komme på en hytte. Vi har Iso camp utenfor vogna med stue og kjøkkenbenk. Vi har også varmekabler i golvet. Det er digg på kalde kvelder. Jeg gleder meg til å starte opp grillen, og kose oss på terrassen vår. Et samlingspunkt for store og små.  Gode venner treffer vi også der, og ungene har fått gode venner på campingen. Jeg ser virkelig frem til å bruke vognen mer utover våren og sommeren. Jeg håper at ungene vil trives der også i år. For oss voksne er det i hvert fall en gylden mulighet til å senke skuldrene, og slappe ordentlig av.

Så nå kan jeg glede meg! Jeg kan ha det som en fin ting å se frem til. Det har vært en travel vinter med mange gjøremål. -da fortjener vi å kunne slappe litt av noen helger i løpet av våren. Og når sommerferien kommer i slutten av juni, så er jeg nok veldig klar til å vende nesen mot Byglandsfjord for sommeren! Jeg setter stor pris på at vi har denne muligheten. Jeg håper vi får mange fine stunder i løpet av året på Neset camping! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg