Deilig å kjenne at jeg lever!

Jeg er veldig glad for det livet jeg lever akkurat nå. Det er så mye positivt som skjer. Jeg har fått nye venner, og mange bekjentskap. Jeg har venninner som jeg kan få besøk av, eller møte på trening eller kafe! Det er utrolig godt å kjenne at man lever! At jeg som voksen også kan få være sosial, og senke skuldrene litt ned etter år med masse styr rundt meg. Det er jo enda mye som på passes på her hjemme, men nå kan jeg endelig begynne litt på egen utvikling sosialt sett her i min nye hjemby. Jeg kjenner at det gjør godt å prate om løst og fast med venninner, og bare kose seg litt. De timene er veldig verdifulle for meg!

Jeg velger å fokusere mye på det som er positivt. Da blir dagene så mye lysere, og jeg trenger ikke å bekymre meg absolutt hele tiden. Jeg må slippe ned kontrollbehovet litt, og bare leve i nuet. Takk og lov for at det er mulig å stifte nye vennskap. Det setter jeg utrolig stor pris på. Voksne mennesker som man kan prate om både gode og vonde ting sammen med. Få seg en god latter, eller litt støtte dersom det behøves. Jeg er svært heldig som har blitt kjent med flotte mennesker. Det varmer virkelig hjertet mitt.

Jeg har jammen vært gjennom mange utfordringer. Men jeg ser solen skinne på himmelen, og tenker at det går faktisk veldig bra med meg. Til tross for både smerter og ubehag har jeg ikke mistet viljen og motet til å leve et godt liv! Det ordner seg for snille jenter! Og alt som ikke dreper deg, gjør deg sterkere! Jeg er i hvert fall sterkere og tryggere i meg selv enn jeg noen gang har vært før Takk til dere alle sammen som har hjulpet meg videre! Takk for alle nye vennskap som er kommet til meg! Jeg setter uendelig stor pris på dere! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg