Jeg mangler tekniske ferdigheter!

Jammen får jeg stadig nye utfordringer. En ting er å klare å ha en blogg. Men noen ganger sliter jeg veldig med å klare små tekniske ting. Jeg kan litt data, men jeg kan virkelig knote noe veldig for å få ferdig et innlegg. Å få lastet ned bilder og videoer kan være en stor utfordring for meg. Og mange ganger kommer bilder og filmer feil vei. Da blir jeg temmelig irritert over egne ferdigheter. Men jeg håper på at jeg skal lære meg mer. Men jeg må slutte å være redd for å prøve. Ikke gi meg når ting går skeis. For jeg har lyst til å lære. Så nå håper jeg å få litt mer innsikt etter hvert. Jeg sonderer min omgangskrets for å se om noen kan tenke seg å lære meg noen enkle triks.

Internett og pc er jo noe jeg skal ha bruk for når jeg har blogg. Faktisk så er jeg helt nødt til å knekke noen koder. For jeg vil videreutvikle min blogg, og da trenger jeg å få ting riktig og litt mer profesjonelt. Jeg er innstilt på å lære. Prøve og feile. Det gjelder å ikke miste motet. For jeg burde ha god sjans på å få dette til i hverdagen min. Jeg er aktiv bruker av både i Phone og nettbrett  pluss pc. Så jeg er jo ikke helt tapt bak en låvedør heller. Jeg digger slike ting, men har litt å lære på diverse pc ting. Men det er aldri for sent å begynne å lære litt mer.

Jeg gleder meg til jeg blir tryggere på disse tingene. Når det sitter i fingrene, og jeg raskt kan få ting på stell. Det kommer nok. Første bud er å innrømme at jeg trenger å lære noe nytt. Da er jeg klar til å legge energi i oppgaven, og har mulighet til å virkelig lære! Jeg gleder meg til den utfordringen! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg