Godt å føle seg trygg på seg selv!

Jo lenger tid det går, jo mer trygg føler jeg at jeg blir på meg selv. Jeg opplever en indre ro i lengre perioder nå enn før. Og roen kommer raskere tilbake etter de gangene angsten tar meg. Det er utrolig godt å kjenne at fremgangen er der. I små steg fremover. Steg som jeg ikke er så engstelig for å gå. For jeg er trygg nok til å tørre mer nå enn før. Det har vært litt av en reise, og jeg vet veldig godt at jeg ikke er i mål enda. Men jeg gleder meg over hver god dag som kommer min vei. For da får jeg smaken på det gode livet som jeg så inderlig ønsker meg fremover.

Det føles godt å kunne se mer fremover enn bakover. Det føles godt å kunne le mer, og være lettere til sinns. Det er deilig å slippe å gråte fullt så ofte som før. Jeg setter stor pris på det. Gleden over å kjenne at man lever er stor. Jeg vet at vi kommer til å lykkes. Jeg har det bedre, og da har familien det også bedre. Jeg håper dere også gleder dere på mine vegne, og støtter meg på de vonde dagene som fortsatt kommer innimellom.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal sette ord på det som jeg føler skjer nå. For jeg kjenner på en slags lettelse. Jeg har fått lagt mange ting bak meg. Jeg bærer ikke så mye med meg lenger. Litt av bagasjen har jeg stuet vekk. Og jeg skal bruke den neste perioden til å sortere enda mer. Og jeg tar kun med meg det jeg selv vil ha. Jeg klarer å styre meg selv mye bedre nå. Men god støtte og hjelp. Av min kjære mann. Min familie. Min terapeut. Min trener. Mine venner. Alle har på hver sin måte hjulpet meg videre. Og det har også dere som leser min blogg gjort! Tusen takk, jeg er så takknemlig!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg