Er målet mitt å bli kjendis?

Jeg har fått noen spørsmål i det siste. Folk som lurer på om jeg egentlig har blogg og poster videoer fordi at jeg ønsker å bli kjendis. Svaret på det er helt klart NEI! Jeg skriver ikke blogg eller poster videoer for å bli kjendis. Jeg vil være meg selv. Men jeg har valgt å snakke i det offentlige rom. Det betyr at jeg blir kjent blant de som leser og ser på mine innlegg. Det er jeg innforstått med. Men det betyr ikke at jeg ønsker å bli populær på feil måte. I så fall burde jeg hatt et helt annet fokus på mine innlegg og videoer. Mine temaer skaper ikke mest klikk i verden for å si det sånn.

Men jeg vil poste blogginnlegg og videoer som har litt dypere mening. Dersom veldig mange skulle plutselig lese min blogg, så blir jeg veldig glad. Jeg vil jo ha et publikum. Og jeg ville blitt veldig glad for et stort publikum. Men ikke for å kunne gå på den røde løperen. Jeg ler bare med tanken på det faktisk! Det kan skje at mine videoer og innlegg blir lagt merke til. Men hovedfokuset mitt er innholdet. Det som jeg brenner for å formidle. Så får tiden vise hvor stort det eventuelt vokser til å bli. Man vet aldri. Det viktigste er uansett temaet jeg skriver eller prater om.

Jeg merker allerede at jeg blir både rørt, stolt og litt blyg når fremmede prater til meg, og gir meg ros for bloggen min. Jeg er ydmyk, og takker av hele mitt hjerte. Så jeg tror jeg skal takle det dersom flere finner min blogg og mine videoer! Det blir spennende, men jeg skal fortsatt bare være Wenche. En dame som ønsker å formidle åpent og ærlig fra hjertet! Det betyr alt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg