Den store pakkedagen!

Her skal det pakkes. Det er straks klart for årets påskeferie, og jeg har ansvaret for å pakke ned alt vi trenger. Det er litt av en jobb. Men jeg er som vanlig strukturert nok til å ha laget klar lister. Lister til hver enkelt person. Slik er jeg nokså sikker på at jeg klarer å huske det aller meste som hver enkelt trenger i løpet av ferien. Jammen blir det litt når vi skal være på campingen noen dager.

Jeg har pakket mange ganger før. Men jeg blir ganske stresset uansett. Nå er det lenge siden forrige tur, så jeg er litt rusten i pakkingen. Men jeg skal nok få med alt likevel. Heldigvis har vi alt av kopper og kar i vognen. Så vi trenger bare tenke på klær og litt personlige eiendeler pluss mat. Med skiftende værprognoser må det pakkes til all slags vær. Jeg tar alltid med altfor masse klær til meg selv. Men det har hendt at jeg har bommet litt på ungenes pakking. For plutselig er klærne våte eller skitne.

Men det ordner seg jo. Jeg kommer alltid i mål på en eller annen måte. Det viktigste er at alle koser seg, så bryr vi oss ikke så veldig om der er en flekk eller to på buksen. Det er ikke så stivt på camping. Jeg håper at vi får mange helger på camping fremover våren og sommeren. Det er så utrolig kjekt å være der. Nå skal jeg derfor være kjapp og pakke riktig. Så håper jeg vi kommer oss kjapt av sted utpå ettermiddagen i dag.

Det er rart hvordan jeg som et voksent menneske kan glede meg så mye til en ferie! Dette trenger vi nå! Jeg satser på en bil fullstappet med unger og bagasje,. Godt humør og bilsyketabletter! Det går nok fint! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg