Faste tider fungerer!

De siste ukene har jeg planlagt blogginnleggene på en god måte. Jeg har valgt tre innlegg hver eneste dag til faste tider. Det har vist seg å fungere svært godt. Dere har etter hvert lært når innleggene mine dukker opp. Jeg postlegger innlegg hver dag kl.08.00, kl.15.00 og kl.20.00. Disse innleggene har jeg som regel skrevet i god tid, men det hender jeg poster impulsive innlegg også. Men dette er en måte som fungerer veldig fint for meg!

Jeg kommer til å fortsette slik fremover. Jeg skriver mange innlegg når jeg føler for det, og har fri de dagene hvor jeg ikke ønsker å  skrive noe. Jeg har hatt det mye bedre med meg selv etter at jeg valgte å endre min arbeidsmetode på bloggen. Så jeg er veldig glad for at jeg søkte etter tips, og deltok på webinar. Det kan være lurt å ta til seg kunnskap og tips fra mennesker som har drevet med blogg og formidling lenge.

For når man skal formidle, så må man ha overskudd. Overskudd nok til å kunne få ut de ordene som gir mening. Ikke bare sette seg ned, og ikke ane hva dagens innhold skal være. Tidligere kunne jeg våkne opp om morgenen, og med en gang starte å stresse for å skrive et innlegg. Nå er alle innleggene ferdige for flere dager frem. Jeg kan slappe helt av. Ta det når det kommer. Det er så deilig. Jeg elsker å jobbe med bloggen på denne måten.

Struktur og forutsigbarhet er gull verd i denne bransjen. Det er bra for dere, og bra for meg! Dere vet når det kommer innlegg på min blogg, og jeg kan poste det jeg ønsker. Dessuten kan mange innlegg bare ha godt av å modnes litt før de publiseres. Jeg får tid til å tenke litt mer på hvordan jeg vil formulere meg. Jeg føler selv at det gir resultater. Bloggen min er kommet for å bli. Jeg koser meg med dette. Jeg håper inderlig at dere også gjør det.

Tusen takk for at dere kommer innom bloggen min! Jeg håper dere liker det, og finner bloggen min som et fint sted å være i noen minutter! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg