Gøy med påskeegg!

Hver eneste påske får barna våre påskeegg med godteri. Det er en tradisjon som jeg har tatt med meg fra barndommen. Ungene blir like glade hvert eneste år, og det er så kjekt å se! De blir ikke for gamle for denne tradisjonen. Det har hendt at jeg også har fått i voksen alder, og da ble jeg jammen meg veldig glad! Litt kos i løpet av påsken er det ingen som har direkte vondt av. Hos meg får de et stort egg, og så må de fordele spisingen gjennom påsken.

Når ungene var mindre, så gjemte vi eggene rundt på campingplassen. Vi skrev navn på dem, og de var en hel gjeng som var på skattejakt. Nå er det ikke så spennende å gjøre det lenger. Men de blir likevel svært takknemlige for det som vi gir dem. Vanligvis forsøker vi å begrense snop til helgene, men jeg gjør et unntak i påskehøytiden. På camping koser vi oss alltid litt ekstra. Det er koselig for både små og store.

Påske er jammen koselig. Det er vår, og vi kan glemme vinteren. Midten av april er her straks, og det går virkelig mot sommer etter hvert. Jeg nyter tanken. Når påsken er her, så er det liksom ikke så veldig lenge igjen. Det går så fort fremover nå! Jeg håper dere også nyter påskeferien. Jeg har i hvert fall bestemt meg for å nyte hver dag! Det fortjener vi virkelig! Ingenting slår en god påske på camping med familie og venner!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg