Vil du følge meg?

Jeg er aktiv på sosiale medier. Jeg har jo bloggen, og jeg har Facebook. Men jeg er også kommet i gang på Instagram og Snap Chat! Jeg blir veldig glad dersom Du har lyst til å følge meg på sosiale medier! Jeg har ikke vært så veldig aktiv  andre steder enn på Facebook tidligere, men nå intensiverer jeg bruken av både Instagram og Snap Chat! Veldig kjekt å følge med venner og bekjente der også.  Så nå ser jeg frem til en hverdag med mange fine bilder og snapper fra hverdagen min!

På Instagram heter jeg wenchel77! Søk meg opp, og jeg blir kjempeglad for at du vil følge meg videre! På Snap Chat søker du etter Wenche Larsen eller wencheblogg! På Youtube kan du følge meg på min egen kanal, WeLG Foredrag!Dette blir kjempegøy! Her får du litt innblikk i min hverdag. Jeg gleder meg til å få mange flere følgere i sosiale medier!  Tips gjerne venner om bloggen, Facebook , Instagram , Youtube kanalen og Snap Chat! I dagens samfunn har sosiale medier virkelig tatt av, og det gjelder å henge med i svingene så godt som mulig! Jeg ønsker jo å ha en dialog med mitt publikum, så da bruker jeg de kanalene som føles riktig for meg fremover!

Takk for at Du har lyst til å følge meg gjennom hverdagen! Utrolig stas at så mange mennesker leser og følger meg. Jeg setter stor pris på hvert eneste klikk! Takk for alle gode tilbakemeldinger som jeg får på Facebook. Kom gjerne med innspill på hva jeg bør skrive om! Husk at jeg tar imot saklig kritikk.  Jeg kan alltid bli bedre. Ingen er perfekte! Men det er flott å se at så mange er trofaste lesere, og at mine lesertall er veldig stabile hver eneste dag! Det lover veldig bra for fremtiden som blogger! Jeg gleder meg til å møte Dere på sosiale medier! Takk for at du vil følge meg! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg