Hva skjer med WeLG Foredrag?

Full av pågangsmot startet jeg høsten 2016 opp eget firma, WeLG Foredrag. Og det er fortsatt  i live. Men sant skal sies, det har vært svært rolige tider på foredragsfronten. Men jeg har på ingen måte gitt opp håpet om å komme meg inn på dette markedet. Jeg er i ferd med å knytte verdifulle nettverk, og jeg håper på flere foredrag i løpet sav 2017. Akkurat nå er jeg i avklaringsprosess angående uføre. Så jeg er litt avhengig av å holde meg til visse regler i den prosessen. Men jeg håper og tror at jeg med tiden vil lykkes med foredrag! Jeg gleder meg over å bli kjent med ulike organisasjoner og mulige samarbeidspartnere fremover. For jeg har et budskap som er viktig, og som jeg tror vil engasjere et publikum! Gjennom bloggen min får jeg mange positive tilbakemeldinger, og mine videoer på Youtube er også godt likt. Jeg føler at jeg har noe å formidle til alle Dere! Så det er veldig hyggelig dersom Dere kontakter meg på [email protected] dersom dere er interessert i mine foredrag. Sjekk også WeLG Foredrag på Facebook.

Å skape seg en egen bedrift tar år med tålmodighet og innsats. Jeg har ikke kunnet være så aktiv utad som jeg ønsket, men er nå i ferd med å få bedre oversikt og mer energi. Så er jeg tålmodig, og satser på at dette vil vokse med årenes løp. Jeg vet at jeg vil jobbe med formidling på skriftlig og muntlig. Fremtiden vil vise hva som skjer. Men man kan ikke gi opp de drømmene som betyr mest av alt! Å formidle egne erfaringer og tanker til Dere er viktig for meg. For jeg vet at åpenhet og ærlighet treffer hjerter! Ved å gi av meg selv, vil jeg få masse igjen! Jeg håper at mine erfaringer kan brukes på en fornuftig og god måte. At det kan gi håp til andre mennesker som strever med sine liv. For gjennom hardt arbeid med eget liv har jeg kommet meg på beina igjen! Jeg fortsetter å kjempe for mine drømmer! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg