Bloggen min er 1 år!

I dag er det 1 år siden jeg startet opp bloggen min. På den tiden har jeg postet nesten 1000 innlegg. Jeg har skrevet hvert eneste ord. Jeg har lagt sjelen min inn i bloggen.  Jeg har brukt den som terapi for min egen del. Jeg har forsøkt å finne min egen sti. Jeg har fått fortalt om vonde minner som ingen visste om. Jeg fikk hull på byllen. Jeg tok sats, og hoppet rett ut i det! Jeg er faktisk veldig stolt over det jeg har fått til. Jeg har fått mange flere lesere enn jeg trodde jeg skulle få. Jeg er enda en liten blogg, men jeg har et fast publikum. Og jeg satser på at tallene øker etter hvert som årene går.

Jeg måtte ha en pause i januar. Jeg behøvde å få ting litt på avstand. Jeg valgte å komme tilbake til bloggen etter en tenkepause. Jeg ville fortsette med bloggen, men kanskje spare litt av privatlivet til meg selv. Gjøre ting litt annerledes. For meg fungerer det fint nå. Jeg produserer innlegg når jeg føler for det, og jeg deler det jeg føler er ok. Da føles det fint å ha en egen blogg. Mitt eget publiseringsverktøy. Min arena hvor mine tanker kommer ut i den store verden.

Så i dag gir jeg meg selv et klapp på skulderen. Mange bloggere slutter etter 2 måneder. Jeg har nå 1 årsdag! Det er stas for meg! Tusen hjertelig takk for hver eneste gang dere har lest mine innlegg! Tusen hjertelig takk for alle hyggelige kommentarer! Takk for alle klemmer og gode ord som jeg har fått på butikken eller på arrangementer! Dere er gull verd for meg! I løpet av dette året så har jeg hatt ca 130 000 besøk på min blogg. Fagfolk mener det er en kjempegod start. Jeg gleder meg til å fortsette. Jeg håper inderlig at Du og mange flere blir med videre på min bloggreise! Hurra for 1 år!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg