Til min kjære Storesøster!

Gratulerer så mye med dagen, kjære storesøster! Jeg vet at du kanskje blir litt flau over at du får et helt eget innlegg. Men du fortjener det virkelig. Du har ikke rundt tall, men hver bursdag er verd å feire. Du fortjener dette innlegget fordi jeg alltid har deg i ryggen. Du støtter meg. Du tilgir meg. Du verner om meg. Du beskytter meg. Du er glad i meg. Men du skal vite at jeg er utrolig glad i deg også! For jeg kunne ikke hatt en bedre storesøster! En søster som går gjennom ild for meg.

Som søsken flest er vi ikke alltid helt enige. Vi har hver vår væremåte. Vi gjør mange ting på ulike måter. Men likevel så fungerer vi fint sammen. Vi har lært å respektere hver våre sider. Som voksne har vi egentlig fått enda bedre kontakt. Særlig de siste årene. De årene hvor livet mitt har vært på det tøffeste, da kom du frem og var der. Når jeg var 9 uker på sykehus i 2014, var det kun mine barn, foreldrene mine og deg som fikk komme fast på besøk. Du kom selv om jeg kun lot deg bli en halvtime. Takk for at du alltid kom. Takk for at du har vist meg så uendelig mye støtte og kjærlighet.

Jeg er ikke redd for å skryte av deg her på bloggen. Jeg vet at du leser hvert eneste ord jeg skriver hver dag. Jeg håper at du blir glad for det! For jeg mener det bare godt! Tusen takk for at du er den du er! Jeg håper bursdagen din blir kjempefin! Kos deg masse, og ta godt vare på deg selv! Jeg er uendelig glad i deg! Klem fra lillesøster!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg